• وبلاگ : ديداردوست
  • يادداشت : ديپلمات انقلابي!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 3 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    خدا حفظشون كنه

    سلام /از ديدگاه مديريت محترم پارسي بلاك درخصوص تصاوير مورد نظر بي اطلاع ام ولي بابيشتر بيانات و نظرات مقام معظم رهبري آشنايي دارم تا آنجا كه به ياد دارم حتي به فكر پيشي گرفتن و يا طرح خلاف نظر معظم له نبوده ونيستم . برهمين اساس احساس مي كنم با توجه به مراتب امربه معروف ونهي ازمنكر تا آنجايي كه امكان اداي حق موضوع و اثر گذاري از طرف اينحقيربوده به وظيفه عمل كرده و خواهم نمود و در شرايطي كه حاكميت جامعه و قوانين مربوطه برابر مقررات اسلام و فقه و فقهاي مذهب ما اداره مي شود انجام برخي امور بصورت خودسرانه حتي به بهانه انجام وظيفه شرعي خلاف و موجب ضمان خواهد بود . مگر اينكه مجريان و قانون گذاران از امت اسلامي استمداد نمايند كه آن هم بدون همراهي با تشكيلات خاص و رعايت قوانين حكومتي زيانبار است.

    همچنين شك ندارم از اينکه بي حجابي هاي اجتماع ما ناشي از کم کاري هاي مومنين ماست. و برعقيده ام پا فشاري مي كنم. و براين باورم چنانچه همه كساني كه به دلايلي درمحيط زندگي محبوبيت و يا ولايتي بر جمعيتي دارند درمقابل اين انحرافها ايستادگي ميكردند كاربه اينجاها نمي كشيد. درخصوص تصاويردوستان عرض كنم كه: از بين تمام دوستان با زير10 درصد آنان آشنايي دور ونزديك دارم . هر چند دوستاني كه مخالف و يا حتي دشمن باشند . هدف امكان نشر مطالب و يادداشت هاي اينجانب درگستره بيشتراست و بس . موفق باشي التماس دعا

    پاسخ

    با سلام و عرض وقت بخير. عمل به آنچه که مي دانيم موجب باز شدن راههاي حکمت و علم به قلب ماست. اينکه با بيانات رهبري آشنايي داشته باشيم ولي به فرمايش صريح ايشان که قبلا خدمتتان ارائه کرده بودم پايبند نباشيم اينکه برخلاف دستور صريح قرآني عمل کنيم به اين بهانه که جامعه ي ما با قوانين اسلامي اداره مي شود و نهي از منکر زباني را هم از سر خود باز کنيم از ترس اينکه اقدام خودسرانه تلقي شود ناشي از چيست؟جامعه را فرد فرد ما مي سازيم و تنها زماني مي توان ادعا کرد که در اين جامعه به اسلام به معناي واقعي عمل مي شود که همه ي آحاد ملت عامل به اسلام باشند و اين عامليت تنها در سايه ي علم به روح و جان قوانين الهي است و سر باز نکردن از عمل به آنها. قدري بيشتر در فرمايشات رهبري با موضوع نهي از منکر تأمل بفرماييد . با يک جستجوي ساده در سايت ايشان اين کار ميسر است. موفق باشيد.

    سلام عليكم
    فرموديد :در بين لينکهاي دوستانتان تصاويري از زنان بي حجاب يا بدحجاب است آيا تاکنون واکنشي نسبت به آنها نشان داده ايد؟
    با تشكر از حسن توجه نسبت به اين وبلاك بويژه در مورد برخي تصاوير مربوط به حجاب.
    1) =اگر حضرتعالي به لوگوي وبلاك و متن و صفحاتش (از ابتدا تاكنون) نيم نگاهي داشته باشي متوجه خواهي شد كه اينجانب چه ديدگاهي نسبت به اينگونه موارد دارم .
    2)=فضاي پارسي بلاك مديريتي دارد كه در سايه نظام جمهوري اسلامي ايران است و تابع قوانين مربوطه مي باشد . اگر اعتراضي هست به آنجا مراجعه شود شايد جواب بهتري دريافت كنيد .
    3)=در گوچه بازار شهرها بويژه شهرهاي بزرگ و بالاخص تهران بدون هزينه مي توان بدحجاب و بي حجاب هايي را مشاهده كرد كه بيشتر مصداق خواسته حضرتعالي باشد.
    4)=علي رغم مشغله فراوانم و ياتوجه به محتويات برخي از وبلاك ها كه احتمال اثرگذاري كلام حقير وجود داشت به وظيفه ام عمل كردم . انشاءالله اين مورد را در دستور كارم خواهم گذاشت تا توجه بيشتري شود .
    5)= از نظر اينحقير بدحجاب و بي حجاب در مملكت اسلامي وانقلابي وجود ندارد . بلكه گوشه هايي از گوتاهي هاي مرد وزن مسلمان ( چه مسئول و چه غير مسئول) نسبت به اوامر و نواهي الهي است كه بدين شكل آشكار مي شوند .
    6)=خداكند فقط همين باشدكه مي بينيم .....
    7)=در آخر اينكه آماده همكاري براي راه اندازي نهضتي در فضاي مجازي هستم .

    8)= در خارج از فضاي مجازي در هر مكان البته غير از ايامي كه فصل روايتگري در مناطق عملياتي هستم آماده تبادل نظر مي باشم .

    پاسخ

    با عرض سلام و وقت بخير و تشکر از عنايتتان. ازآنجائيکه با توجه به مطالب وبلاگتان شما را فردي ارزشي يافتم اين مسأله را خدمتتان متذکر شد که "سيذکّر من يخشيها"(سوره مبارکه ي اعلي) ولي در مورد مديريت پارسي بلاگ بايد عرض کنم خدمت ايشان هم متذکر شدم ولي ظاهرا آنها نيز ديدگاهي مانند شما دارند که به نظر بنده به هيچ وجه در پيشگاه الهي قابل پذيرش نيست. اگر ما حجتي مثل کلام زيباي رهبري عزيز نداشتيم قابل طفره رفتن شايد بود ولي وقتي چنين کسي و چنين کلامي را داريم نه حجتي داريم و نه صحيح است که ديدگاههاي خود را بر نظر يک مرجع خوش فکر با بصيرتي مثل حضرت آقا رجحان دهيم. ضمن اينکه بيحجابي هاي اجتماع ما اولا ناشي از کم کاري هاي مومنين ماست .اگر ما دغدغه مند بوديم و به آنچه تکليف داشتيم عمل مي کرديم جامعه به چنين راهي کشيده نمي شد و اگر در اين فضاي مجازي هم کوتاهي کنيم فضا از اين بدتر خواهد شد مضاف بر اينکه تصاوير موجود در بين لينک دوستان شما بعضا بد حجاب نيست که بي حجاب است و مروج جنسيت زنانه در قالب غير اسلامي است!که قطعا ديدگان با حيا و مومن را بعد ازمدتي بي تفاوت مي کند اگر که در همين مدت هم دچار مفسده نکرده باشد که اگر هيچ کدام از اين آثار را هم در پي نداشته باشد تکليف را ساقط نمي کند که بگوييم " دوست عزيز و محترم اين تصويري که براي لينک خود برگزيده ايد حتي اگر بر اي خودتان نباشد تصويري خلاف شرع است و نشر ان توسط بنده مسئوليت اور است در پيشگاه الهي.همين!که اگر همه ي دوستان ارزشي اين فضاي مجازي چنين کنند و همه درخواست خود را به مديريت اين فضا ابلاغ کنند ديگر شاهد اين گونه تصاوير نخواهيم بود که "ان السمع و البصر والفؤاد کلّ اولئک کان عنهم مسئولا" . در آخر هم متذکر مي شوم که هنوز در بسياري از سازمانها و وزارت خانه ها ي اين نظام نتوانسته ايم ادعا کنيم که بعد از اين سي و چهار سال از عمر انقلاب توانسته ايم به همه ي اسلام عمل کنيم پس از فضاي پارسي بلاگ که فضايي مجازي است و عمر فضاي مجازي در کل کشور ما به بيش از ده سال هم نمي رسد چه توقعي است؟والعاقبة للمتقين. موفق باشيد.