شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام‌هاي ارسالي

چراغ جادو
+ رهبر انقلاب:««هدفتان شهادت نباشد. هدفتان انجام تکليف فوري و فوتي باشد. گاهي اوقات هست که اين جور تکليفي به شهادت منتهي ميشود، گاهي هم به شهادت منتهي نميشود. البته آرزوي شهادت خوب است، اما هدف کار را شهادت قرار ندهيد.»
+ سردار سليماني در نامه اي به مقاومت فلسطين :ما آسمان و زمين و دريا را براي صهيونيست ها جهنّم مي کنيم!
خيلي تلاش کردم تا خود ويدئو رو توي وبلاگم بذارم ولي موفق نشدم. ممنون ميشم اگر کسي از دوستان بنده رو در اين زمينه راهنمايي کنه.
+ دکتر جليلي عزيز! از اينکه صحنه ي انتخابات را ترک کرديد غم عجيبي به دلمان نشست هر چند که در دل به اين تدبير شما براي اتحاد نيروهاي انقلابي احسنت گفتيم و دل خوشيم که اين اخلاص شما موجب استجابت دعا شود تا در اين دوره روحاني اولين رئيس جمهور ايران باشد که از دور دوم باز مي ماند. خدا حفظتان کند.
+ اريک فروم» روانشناس و فيلسوف اجتماعي آلماني تبار مي گويد: « هيچ کس نيست که نسبت به ديني نيازمند نباشد و حدودي براي دلبستگي خويش نخواهد... مسأله بر سر اين نيست که انسان چه ديني دارد يا ندارد، بلکه اين است که کدام دين را دارد»!
+ امام خامنه‌اي فرمودند: نِهرو(جواهر لعل نِهرو؛ اوّلين نخست‌وزير هند پس از استقلال اين کشور از استعمار انگليس.) در خاطرات خودش ميگويد که قبل از آنکه انگليس‌ها بر هند تسلّط پيدا بکنند، هند يک تمدّن پيشرفته، نسبت به آن زمان، داشت؛ حتّي صنعت پيشرفته داشت، محصولات پيشرفته داشت؛ انگليس‌ها وارد شدند، حاکميّت آن کشور بزرگ و پهناور را به دست گرفتند و آن را به عقب برگرداندند، براي اينکه خودشان رشد کنند.
+ صرفا جهت خنده ي دوستان!!!يادمان نرود بزرگي مي گفت حافظه ي تاريخي ملت کوتاه است. مراقب کلاههاي گشادي که بر سر ملت مي رود باشيم!
+ سلام دوستان کسي مي داند که چطور مي شود کسي را از فهرست دوستان حذف کرد؟
ممنون از توجه و پاسختون. ولي وقتي نشانگر موس رو روي اسم فرد مورد نظرم مي برم هيچ کادري باز نميشه!
+ قدر وقت ارنشناسد دل و کاري نکند/ بس خجالت که از اين حاصل اوقات بريم/در بيابان هوا گم شدن آخر تا کي؟/ره بپرسيم مگر پي به مهمّات بريم(حافظ)
+ اعلم يا صهيون!جند محمد (صلوات الله عليه و آله)قادمون!

+ پشتوانه تئوريک دکتر سعيد جليلي(1(من توي اين مدت همه اش دارم فکر مي کنم که ايشون همه ي صحيفه ي امام و حرفهاي رهبري رو از بر کرده و به اونها ايمان راسخ داره)*امام خميني :اسلام از اول براي همين قيام کرده است که به اين مستمندان عالم در مقابل ستمگران، خدمت کند و اين ستمگران را به جاي خود بنشاند.* ج 17 صحيفه نور ص 257
اين گفتگوي مهدويت است .وبارها از زبان ديگران شنيده شده اقاي جليلي شق القمر نكرده .بايد اين چنين باشد وگرنه ......
آقاي جليل شق القمر نکردند ولي ما بدنبال قمراني مي گرديم که به دور خورسيد مي گردند!!1
کدام کار صدا و سيما و شبکه هاي تلويزيوني درست است که اين دومي اش باشد ... لعنت خدا بر شيطان رجيم *( خانه فساد را بايد نابود کرد نه نقد حتي اگر اسم مسجد رويش باشد همچون مسجد ضرار )*
خسته نباشيد جناب امامت و ولايت!!در فرمايشات حضرت امام و ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري چنين چيزي که شما فرموديد بنده يافت نکردم! خوب است قدري صبور باشيد و همچون رهبري عزيز به فکر هدايت ملت و ايجاد تمدن اسلامي نه اينکه صورت مسئله را پاک کنيد.
سلامت باشيد جناب ديدار دوست !! ممکن است چيزهايي يافت نشده باشد که در آينده يافت شود مثل کنترل جمعيت که روزي يافت نميشد و حالا يافت مي شود
+ خدا صبر دهد. باز شروع شد: به اسم مردم سالاري ديني و آزادي بيان و ..."طلوع خورشيد اعتدال و خرد ورزي را به ملت عزيز ايران تبريک مي گويم! اين پيروزي ، پيروزي اعتدال و خردورزي بر افراط و بي خردي است".پيام تلويزيوني روحاني ساعت 21:40.شبکه 1
فضاي سياه سياسي را خودشان اول کليد مي زنند. خدا خيرش دهد احمدي نژاد سخنراني اش سراسر انرژي و روحيه و اميد دادن به ملت بود. اينها با کينه ي شتري آمده اند.علي الزهرا واويلا /علي تنهاست واويلا!!!
چراغ جادو
ديداردوست
رتبه 0
0 برگزیده
127 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top