سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیداردوست

من می ترسم اصلاً این کتاب ها دست شماها نرسد!!

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جانا سخن از زبان ما می گویی!

"...چطور می توانید زیبایی های دفاع مقدس هشت ساله ی یک ملتِ دست خالی را از میهن خودش، از کشور خودش، از ملت خودش و از نظام خودش ، در آن میدان دشوار نادیده بگیرید؟

الآن چند سالی است که کتاب هایی درباره سرداران و فرماندهان جنگ باب شده و می نویسند و بنده هم مشتری این کتاب هایم و می خوانم. بسیار تکان دهنده است.آدم می بیند این شخصیت های برجسته حتی در لباس  یک کارگر به میدان جنگ آمده اند. این اوستا عبدالحسین برنسی ، یک جوان مشهدی بنا  که قبل از انقلاب یک بنا بود و با بنده هم مرتبط بود شرح حالش را نوشته اند و من توصیه می کنم و واقعاً دوست می دارم شماها این را بخوانید.

من می ترسم اصلاً این کتاب ها دست شماها نرسد. اسم این کتاب " خاکهای نرم کوشک" است .قشنگ هم نوشته شده. ایشان اول جنگ وارد میدان نبرد شده ... می گفتند آن چنان صحبت می کرده و حرف می زده که دلها را در مشت می گرفته، به خاطر همین هم گفتم یک معرفت درونی را یک ادراک درونی را یک احساس صاذقانه را و یک فهم از عالم وجود را منعکس می کرده ...این زیبایی هایی را که آدم در زندگی یک چنین آدمی یا شهید همت و شهید خرازی می تواند پیدا کند و یا اینهایی که حالاهستند نظیرش را کجا می توانید پیدا کنید؟کجا میشود پیدا کرد؟"

دیدار رهبر عزیز انقلاب با کارگردانان سینمای ایران/

23 خرداد1385