سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دیداردوست

رهبری؛ کسی که هولوکاست را انکار کرد و البته هنوز هم هست

به نام حضرت دوست
یادداشتی از قاسم بهرامیان در وبلاگ دهه ی چهارم:
آنچه وزیر خارجه باید بداند!

اما نکته مهمتر این است که آنها که به اقدام احمدی نژاد اعتراض می‌کردند و می‌کنند و آن را نسنجیده می دانند (از میرحسین موسوی در مناظرات انتخابات 88 تا متاسفانه ابوترابی‌فرد و ولایتی و قالیباف و حدادعادل و زاکانی و محمد شریعتمداری در جریان انتخابات 92 و تا امروز توسط محمدجواد ظریف)، آیا در مورد رهبری هم همین نظر را دارند؟! 
ادعای بنده این است که اگر این آقایان به احمدی نژاد اعتراض دارند، به طریق اولی باید به رهبری هم اعتراض کنند، به سه دلیل:

سرویس سیاسی خبرنو – قاسم بهرامیان؛
 آقای ظریف اخیراً در پاسخ اعتراض یک یهودی به موضع ایران درباره هولوکاست در توییتر نوشته‌اند: «ایران هرگز هولوکاست را انکار نکرده است. مردی که هولوکاست را انکار می‌کرد، رفته است.» و البته بعداً به صورت زیر ویرایش کردند: «...مردی که تصور می‌شد هولوکاست را انکار می‌کند...»
واضح است که منظور ایشان آقای احمدی‌نژاد است. در این چند روز پاسخ‌های مختلفی به این موضع وزیر خارجه داده شده است، از جمله اینکه احمدی نژاد تنها یک سوال زیرکانه مطرح کرد برای زیر سوال بردن موجودیت رژیم صهیونیستی و نیز ادعاهای غربیها. او بدون اینکه صریحاً هولوکاست را نفی کند، سوال کرد که اگر هولوکاست واقعیت داشته، چرا فلسطین اشغال شده است؟ چرا در همان اروپا برای آنها کشور ایجاد نمی کنید؟ و اگر واقعیت نداشته، باز هم چرا فلسطین اشغال شده است؟
اما نکته مهمتر این است که آنها که به اقدام احمدی نژاد اعتراض می‌کردند و می‌کنند و آن را نسنجیده می دانند (از میرحسین موسوی در مناظرات انتخابات 88 تا متاسفانه  ابوترابی‌فرد و ولایتی و قالیباف و حدادعادل و زاکانی و محمد شریعتمداری در جریان انتخابات 92 و تا امروز توسط محمدجواد ظریف)، آیا در مورد رهبری هم همین نظر را دارند؟! 
ادعای بنده این است که اگر این آقایان به احمدی نژاد اعتراض دارند، به طریق اولی باید به رهبری هم اعتراض کنند، به سه دلیل:
1- اگر احمدی نژاد، بدون نفی صریح هولوکاست تنها سوال کرد، رهبر معظم انقلاب صریحاً آن را افسانه خوانده‌اند.
2- امروز همه کشورهای مورد خطاب ما، مواضع مقام معظم رهبری را نیز موضع رسمی کشور تلقی می‌کنند.
3- جستجوی دو واژه «هلوکاست» و «هولوکاست» در سایت مقام معظم رهبری نشان می‌دهد همه مواردی که ایشان به هولوکاست اشاره کرده‌اند، مربوط به دوره ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد است و اولین آن در 18 بهمن 1384 و آخرین آن در 27 شهریور 1391 می‌باشد.
به هر حال آقای ظریف باید بداند موضوع تنها به احمدی‌نژاد ختم نمی‌شود، بلکه رهبری همان کسی است که بارها هولوکاست را افسانه خوانده است و البته هنوز هم هستند.
«آزادى بیان - که آنها دم از آن مى‏زنند - به آنها اجازه نمى‏دهد که در باب افسانه‏ى کشتار یهودیان - معروف به هولوکاست - کسى تردید بکند. در آن قضیه، جاى آزادى بیان نیست! ...اما اهانت به مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان - آن هم بى‏دلیل، بدون این‏که دعوایى در بین باشد؛ بدون این‏که این طرف اهانتى به آنها کرده باشد - مجاز است و مشمول آزادى بیان»( در دیدار پرسنل نیروى هوایی-‏‏18/11/84)
«عدم تحمل رسانه‌های غربی و صهیونیستی و دولتهای حامی صهیونیزم در برابرِ حتی طرح سؤال و تحقیق درباره هولوکاست که بهانه‌ی غصب فلسطین بود، یکی از نشانه‌های این تزلزل و ابهام است. اکنون وضع رژیم صهیونیستی از همیشه‌ی تاریخ سیاه خود در افکار عمومی جهان بدتر و پرسش از دلیل پیدایش آن جدّیتر است.»(در چهارمین کنفرانس حمایت از ملت فلسطین-14/12/87)
«در یک کشورى کسى به افسانه‌ى هولوکاست اعتراض میکند، میگوید من قبول ندارم؛ او را زندان مى‌اندازند، محکومش میکنند که چرا یک حادثه‌ى پندارىِ تاریخى را انکار میکنى! ...آن وقت به پیغمبر اعظم، به این انسان برجسته‌ى همه‌ى تاریخ، صریحاً اهانت میکنند، مقدسات یک میلیارد و نیم مسلمان را مورد توهین قرار میدهند، کسى حق ندارد به این اعتراض کند که چرا شما این کار را کردید!»( دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری-18/12/90)
« امروز در بسیارى از کشورهاى غربى کسى جرأت ندارد که واقعهى مجهولالحال هولوکاست را زیر سؤال ببرد. آن طورى که اطّلاع دادند به ما، در آمریکا اگر کسانى با تکیه به مبانى روانشناسى و جامعهشناسى بخواهند بر علیه همجنسبازى چیزى بنویسند و منتشر کنند، قادر نخواهند بود، جلویشان گرفته میشود! اینها چطور ملتزم به آزادى بیانند؟ آن جایى که پاى سیاستهاى خبیث صهیونیستى در میان است که باید اخلاق ملّتها و نسلهاى جوان به فساد کشیده بشود، در آنجا آزادى بیان معنا ندارد و کسى جرأت نمیکند و حق ندارد در مقابل این سیاست خباثتآلود و رذیلانه چیزى منتشر کند - یا در قبال مسئلهاى مثل هولوکاست - امّا براى اهانت به مقدّسات اسلامى و به خیال خودشان براى سبک کردن این مقدّسات در چشم جوانان کشورهاى اسلامى چرا!»(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر-27/6/91)

لیست بیانات رهبر معظم انقلاب درباره هولوکاست که همگی در طول ریاست جمهوری آقای احمدی‌نژاد است: