• وبلاگ : ديداردوست
  • يادداشت : آقاي رئيس جمهور!بنده انتقاد دارم ولي بيکار نيستم!!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام
    وباگ زيبايي داريد
    لذت بردم
    لطفا تبادل لينک
    basij06.mihanblog.com
    پايگاه بسيج امام خميني (ره) فولادشهر
    هنوز تمام نشده:
    روايت اول...
    احسنتم استفاده کرديم
    انشاءالله که خداوند همه رو هدايت کنه
    اميدوارم آقاي رئيس جمهور بدونن دارن چه صحبت هايي ميکنند چه اعمالي رو انجام ميدن- با دين و عزت مردم بازي نکنند.
    ممنون از وبلاگ خوبتون
    عطر قرآن
    دوست عزيزم سلام
    مطلب شما در سايت حرف ما شبکه وبلاگي استان اصفهان و سايت حرف تو منتشر گرديد.
    منتظر مطالب ارزشمند شما هستيم.
    لينک مطلب شما در سايت حرف ما:
    http://harfema.ir/1932
    لينک مطلب شما در سايت حرف تو:
    http://harfeto.ir/?q=node/27541
    به سايت حرف ما سر بزنيد و ثبت نام کنيد. باعث افتخار ماست به جمع ما بپيونديد. منتظر شما هستيم
    + پروانه 
    واقعا براي آقاي رئيس جمهور متأسفم بخاطر اين ادبياتشون! اونايي كه درد دين مردم و دارن كيا هستن بجز مقام معظم رهبري و مراجع و علما و مردم متدين؟! اينا بيكارن و نميدونن دين و آخرت چيه؟!!
    + آرش 

    دوست عزيز اين يک اصطلاحه عزيزم منظور اين نيست که شخصي شاغل هست يا نه منظور اينه که طرف هيچ مشکل و دغدغه ايي نداره تو زندگي خودش حالا چسبيده به اينکه ديگران بهشت ميرن يا نميرن.خوب شما و سران نظام 36 ساله از همه تريبونها بام تا شام تبليغ دين کردين امر به معروف و نهي از منکر کردين کتابهاي درسي رو تغيير دادين تعليمات ديني رو تا واحد هاي دانشگاهي ارتقا داديد گشت ارشاد درست کردين خاطيان رو زندان انداختين شلاق زدين جلو دگرانديشان رو گرفتين يا کشتينشون يا زندان کردين يا فراري دادين نتيجه همه اينها بعد اين 36 سال چي شد؟فساد چند برابر شد اعتياد طلاق کودکان کار دختران فراري خوب وقتي عرضه ندارين مشکلات جامعه رو حل کنيد بريد کنار بگذاريد آدمهاي شايسته و متخصص اينکار رو بکنن.نگران دين و بهشت مردم هم نباشيد بهشت بايد جذابيت داشته باشه اگه بناست که احمد خاتمي و علم الهدي و جنتي و مصباح يزدي برن بهشت گوگوش و هايده و مدونا و آدل و مايکل جکسون برن جهنم من يکي جهنم رو ترجيح ميدم .دوست عزيز بايد بهشت رو جذاب اش کني وگرنه روز به روز از رونق ميفته


    پاسخ

    بنده به خوبي معني اين اصطلاح رو مي فهمم ولي انسانهاي متدين هم مثل سايرين هر کدام در زندگي خودشان مشکلات و دغدغه هايي دارند ولي دغدغه ي ديگران را داشتن از صفات انساني و اسلامي است که اميدوارم شما و آقاي رئيس جمهور توقع نداشته باشيد مسلماني از اين وظيفه ي خودش دست بکشد!بعلاوه ما که هيچ خود امام گفته بودند "ما هرگز ادعا نکرديم که به اسلام عزيز به همه ي ابعادش عمل کرده ايم" بدليل اينکه اين کار فقط از عهده ي معصوم بر مي آيد اما وظيفه داريم در حد توان به اسلام عمل کنيم ولي اين اتفاق هم نيفتاد.سخنرانان سخنراني کردند ولي هنر و سينما و رسانه ها نتوانستند روح و جان اسلام را دريابند چه برسد که آنرا بتوانند نشان دهند و طبيعي است که رسانه هاي استکباري با همين جذابيتي که شما مي گوييد که ما اسم آنرا لهو ولعب مي گذاريم اثر گذار تر از منابر ظاهر شدند. هنر بايد به رقابت هنر مي آمد که نيامد.و اين يعني ما همه ي توان خود را به ميدان نياورديم که اگر آورده بوديم امثال شما چنين آرزويي نمي کردند.البته اگر دلي پاک داشته باشند.بله هرگاه ما به وظيفه ي خود عمل کرديم و عده اي عالمانه و دانسته جهنم را اختيار کردند ما اصراري نداريم. نوش جانشان.خدا هم اصراري به بهشت بردنشان ندارد و اصلا جهنم را براي چنين کساني بوجود آورده است.
    احسنت. زيبا و مستدل...
    + محمد 

    کسي که خودشو به خواب زده رو نميشه بيدار کرد.

    شما توهم داري هدفت هم تخريب دولت اعتدال کور کننده تحجر هست

    پاسخ

    جواب منطقي اگر دارين بدين استفاده کنيم.
    سلام بر شما
    متاسفانه در همين مدت کوتاه، سخنان نسنجيده‌ي فراواني از دهان شيخ حسن روحاني(فريدون) بيرون آمد که البته براي کسانيکه او را مي‌شناختند خيلي جاي تعجب نداشت. در ايام انتخابات و بدليل غفلت انقلابيون، شيخ حسن روحاني از فيلتر انتقادات، خيلي راحت گذشت و همين امر، سبب شد تا بسياري از زواياي فکري و شخصي او پنهان بماند. اي کاش قبل از انتخابات، مردم را آگاه ميکرديم.
    پاسخ

    عليکم السلام.اين غفلتي که بدرستي به آن اشاره کرديد به نطر من ناشي از اشتباه بزرگي بود که خواص انقلابي کردند آنها و ما اصلا گمان نمي کرديم که مردم به کسي رأي دهند که خوي اشرافي دارد و در انتخابات تکيه بر نام آقاي هاشمي دارد!مردم ما حافظه ي تاريخي ضعيفي دارند و مسائل را خيلي زود فراموش مي کنند.و البته يک اشتباه ديگري هم به عقيده ي من مرتکب شديم و آن اينکه فردي انقلابي و مکتبي مثل احمدي نژاد را بسيار بيشتر از خطاهايي که کرده بود تخطئه کرديم.کسي که تا آخرين ديدار دولت با رهبري همچنان مورد تمجيد رهبري بود!سعه ي صدر بخرج نداديم و خطاهاي او را به پاس خدمات بسيار ارزنده اش نبخشيديم و برادرانه موعظه اش نکرديم بلکه هم صدا با مخالفين انقلابي و مکتبي اش با او برخورد کرديم در يک کلام در زمين آنها بازي کرديم.والعاقبة للمتقين!!