• وبلاگ : ديداردوست
  • يادداشت : از غزاله و همسر زکرياي رازي تا معماي ممنوعيت سيب خوردن
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • پارسي يار : 2 علاقه ، 3 نظر
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    متاسفانه هيچ گوش شنوايي نيست. گويا عمدا اين کارها رو مي کنن پس منتظر انتقادهاي ما نيستن و روز به روز هم بدتر ميشه.
    سلام
    ضيافتي از هنر انقلاب برپاست. از شعر و ادب تا سينما و موسيقي.
    شما هم دعوتيد
    .::صبح هنر::. اولين و تنها پايگاه تخصصي هنر انقلاب
    در صورت تمايل و جهت ترويج هنر انقلاب با نام " پايگاه خبري هنر انقلاب .::صبح هنر::. " لينک نماييد
    www.sobhehonar.ir
    تصوير لگو:
    + اردوان 
    بسي از اين تحليل آب دوغ خياريتون خنديديم
    پاسخ

    سپاسگزارم.اي کاش قدري هم دلايل خنديدنتون رو مي گفتيد تا ماهم مشعوف مي شديم.
    + sahar 
    در همين رابطه چند وقت پيش يه برنامه عروسکي در راستاي آموزش تعاليم ديني از پويا پخش مي شد که يه خواهر و برادر بودن با پدر بزرگ و مادر بزگشون که پدر و مادربزرگ سعي داشتن به بچه ها آموزش بدن که قهر و بد اخلاقي در اسلام پذيرفته نيست(تا اونجايي که تو ذهنمه) ،
    بچه ها داشتن منچ بازي ميکردن انوقت پدر بزرگه اومده ميگه چيکار ميکنين بچه ها؟ميگن منچ بازي ميکنيم .پدربزرگ مذهبي برگشته ميگه سر چي؟
    اونوقت من چطور به بچه ام ياد بدم که شرط بندي کار غلطيه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    + انصاري 
    بله خيلي دقيق صحيح و خوب و لازم و ضروري بود
    متاسفانه اميد دشمن به کودکان ماست
    و ميخواهخند آنها را منحرف کنند
    صدا و سيما بتيد از بهاييان و صهيونيستها و فاماسونها تصفيه شود
    پاسخ

    سپاسگزارم از توجهتان. هر چند بنده مثل شما از وجود چنين گرايشهايي داخل صداو سيما با خبر نيستم. ولي اميد دارم با ارائه ي نقد و تحليل بتوانيم اندکي هم که شده بر روي توليدات اين سازمان تأثير بگذاريم.


    سلام خسته نباشيد .

    مفيد بود.

    يادمه يک روز که روز جشني مذهبي در کشور بود (ميلاد يکي از ائمه عليهم السلام بود ظاهرا که برنامه اي از شبکه دو پخش ميشد مجري برنامه يک زن و مرد بودن اسم مجري مرد عمو مهربان بود.دائما درحال رقصيدن بود و ميگفت بچه هاي توي خونه روي پاتون بند نشيد کسي به کار ديگران کار نداشته باشه هرکي براي خودش پاشه و شادي کنه و . ووو .انگار به شعورم توهين شده بود انگار مني که ماهواره ندارم تو خونم که بچم سالم بزرگ شه احمق فرض شده بودم .مجري گويا فکر کرده بود من نوعي فرق رقصيدن رو با چندتا معلق زدن براي بچه نميفهمم .واقعا تاسف خوردم و با 162 تماس گرفتم هرچند جواب شايسته اي نگرفتم.

    پاسخ

    عليکم السلام. ممنون از توجهتان. بايد در برابر چنين اقداماتي حتما نظر خودمان را به مسئولين برسانيم و از اينکه جواب در خوري به ما ندهند نا اميد نشويم مخصوصا اگر بتوانيم با کمک تعدادي از دوستانمان حجم تماسهاي انتقادي به تلويزيون را در خصوص موارد مشابه آنچه که فرموديد بالا ببريم ،يقينا بي تأثير نخواهد بود کمااينکه ما با تعدادي از دوستانمان در مورد برنامه خاله شادونه اين کار را کرديم و بعد از مدتي ديديم که از نمايش رقصيدن دونه ها ديگه خبري نيست؛ شايد اين اثر تماسها و انتقادات بينندگان بوده باشد. موفق باشيد.
    + Zahra 
    baba shomaha kholid be khoda, hichi o nemibinid begheir az negah shahvani va jensi, avaz weblog zadan boro dr baba
    پاسخ

    متأسفم براي شما که محض رضاي همون خدايي که ميگيد اين نوشته رو تا آخر نخونده دست به قلم شديد براي فحاشي.اگر اوني که گفتيد سزاوار ماست خدا هدايتمون کنه و اگر نيست خدا خودش از سر تقصيرشما بگذره.
    + رضوان 

    به عنوان يک مادر من هم همين دغدغه هارو دارم .نشان دادن فيلم هايي با دوبله هاي شرکتي والفاظ رکيک .درسته شايد بعضي هابراشون مهم نباشه ولي براي من خيلي مهمه که پسرم دائما توي اين کارتونها کلمات نامناسب ميشنوه وبرام تکرار ميکنه ومن مجبورم دائما بهش بگم مامان چيزهايي که توي فيلمها ميشنوي تکرار نکن!واقعا برام سواله که تلوزيون اينقدر که براي بچه ها بدآموزي داره آيا بار مثبت هم داره؟
    پاسخ

    ممنون از وقتي که گذاشتيد و نظري که ثبت کرديد. به نظرمن بار مثبت داره ولي نميشه و نبايد از آثار منفي اون غافل بود و به نظرم بهترين کار حداقل براي بچه هاي امروز اينه که بي تفاوت از کنار اون چيزي که مي بينند نگذريم .جلوي بچه ها برنامه اي رو که مي بينيم نقد منصفانه کنيم. يعني هم از زيبايي هاي اون بگيم و هم از اشکالات اون. تا بچه فکر نکنه هر چه که از تلويزيون ايران پخش ميشه عليه السلامه بلکه لااقل پدر و مادرش به اون نقد دارند گام بعدي هم قطعا درخواست مردمي براي تغيير رويه ي نامطلوبي است که در اين سازمان وجود داره. موفق باشيد.
    + آشنا 


    سلام مدتهاست که اين تضادهاي متعدد در برنامه هاي شبکه پويا من رو به اين سيستم مشکوک کرده يک انيميشن چند ماه پيش پخش شد به اسم آريو که افتضاح بود و متاسفانه پسرم که اونموقع هنوز وارد سه سالگي نشده بود بسيار مشتاقانه نيگاه ميکرد و ماجرا هم اينطور بود:آريو يک پسر بچه بود که اتفاقي محل زندگي ديوها رو فهميد رفت به پادشاه بگه که وزير مانع شد و دختر خونده وزير به اسم آرميتي خانم که آريو رو نجات ميده و نقش دوست دختر پسر رو ايفا کرده و با هم ديوها رو نابود ميکنن.الان هم در تمام کارتون ها و حتي فيلم هاي کودکانه در کنار پسر بچه يک دختر هم ميگذارن و اين موضوع در ذهن بچه تعريف ميشه و اين رابطه نامتعارف و غلط از الان نهادينه ميشه و احتمالا در چند سال آينده که بچه ها نوجوون ميشن اگر با دختري رابطه نگيرن بايد تعجب کنيم....همين کارتون زکرياي رازي خيلي زشت بود اون ناز و عشوه هايي که دخترک کنيز در مياورد خيلي ناجور بود اين هم از ارج نهادن به دانشمنداي ايروني شخصيت زکريا رو در حد يک مرد حيض چشم چرون پايين آوردن...کارتون خانه ما رو ميشد از روي اسامي فهميد که توليدکننده هاش ارمني بودن و خوب بيچاره ها با تفکر خودشون مي خواستن براي بچه شيعه کارتون بسازن ديگه ببين از توش چي در مياد...

    پاسخ

    متأسفانه اين تضادها همونطور که شما گقتيد خيلي زيادن و اين نکته که فرموديد که ارتباط بين دختر و پسر بيگانه رو در همه ي داستانهايشان به راحتي به خورد مخاطب ميدن بسيار ديده مي شه . اي کاش بتونيم وقت بچه هامون رو با چيزي غير از برنامه هاي تلويزيوني پر کنيم. و البته در کنار اون حتما بايد اين نقد ها و نظرهاي خودمون رو به مسئولين اين دستگاه پر مخاطب برسونيم که اگر اين نهي از منکر ها نباشه بد عاقبتي منتظر ما و آينده ي فرزندانمان است. سپاس از توجهتان.يا علي
    با سلام
    مطلب شما در چريغ کار شد.
    پيروز باشيد.
    پاسخ

    عليکم السلام با تشکر.
    با سلام
    خوب بود به منم سر بزني خوشحال ميشم
    پاسخ

    عليکم السلام. سپاسگزارم.
    + سيد مرتضي 
    سلام احسنت عالي بود به خبرگزاري فارس هم ايميل کنيد تا آنها نيز منتشر کنند.
    پاسخ

    سپاسگزارم.